Przejdź do treści

Vtiger jest jednym z najpopularniejszych systemów CRM (Customer Relationship Management) klasy OpenSource. Jest to kompleksowe rozwiązanie pozwalające na gromadzenie informacji – zapisywanie działań prowadzonych wobec klientów, potencjalnych klientów i dostawców, a także na prowadzenie całego procesu sprzedażowego począwszy od ofertowania, zamówień, aż po fakturowanie oraz procesu posprzedażowego w postaci obsługi serwisowej.

Funkcjonalności Vtiger CRM

Kontrahenci, Kontakty, Dostawcy, Potencjalni Kontrahenci

Zarządzanie relacjami z firmami (Klientami i Dostawcami) i osobami kontaktowymi z tych firm. Możliwość wydzielenia potencjalnych kontrahentów i względem ich prowadzenia działań marketingowych zmierzających do ich pozyskania i przekształcenia do roli klienta.

Poczta e-mail, Masowa wysyłka emaili

Wbudowany klient pocztowy pozwalający na archiwizację korespondencji elektronicznej. Kampanie marketingowe – masowa wysyłka poczty.

Produkty, Usługi, Cenniki, Zamówienia do Dostawców, Dostawcy

Zarządzanie kartotekami produktów i usług, tworzenie cenników. Automatyczna aktualizacja i weryfikacja stanu magazynowego. Zarządzanie relacjami z Dostawcami – zamówienia do dostawców.

Kalendarz, Spotkania, Zadania, Rozmowy telefoniczne

Planowanie spotkań, rozmów telefonicznych, zadań, współdzielenie kalendarzy, cykliczne działania.

Sprzedaż – Oferty, Zamówienia, Faktury, Szanse sprzedaży

Pełne zarządzanie cyklem sprzedaży – tworzenie ofert na podstawie asortymentu, zamówień oraz generowanie faktur sprzedaży w formacie PDF.

Serwis – Zgłoszenia, Instrukcje, Umowy

Obsługa zgłoszeń serwisowych. Możliwość zgłaszania usterek z poziomu witryny internetowej. Baza wiedzy w postaci instrukcji i dokumentów.

Grupy użytkowników, zaawansowane uprawnienia w systemie

Możliwość definiowania dostępu i uprawnień w systemie względem grup użytkowników. Definiowanie i nadawania uprawnień do poszczególnych pól w kartotekach.

Raporty, Wykresy

Zaawansowane zestawienia w formie graficznej i tabelarycznej pozwalające na prowadzenie analiz. Możliwość definiowania własnych raportów przy wykorzystaniu generatora raportów.

Projekty, Dokumenty

Zarządzanie projektami i ich etapami. Możliwość przechowywania dokumentacji pod kontrahentami, projektami, produktami, umowami itp.

Oferujemy:

Aby Państwo mogli samodzielnie zapoznać się z funkcjonalnościami i możliwościami systemu Vtiger udostępniliśmy pełną wersję systemu (bez narzędzi administracyjnych).

Dostępna jest ona pod adresem: http://demo.vtigerpolska.pl

Integracja Vtiger z GUS

vtiger_gus

Integracja CRM z systemem GUS pozwala na pobieranie i aktualizowanie danych kontrahentów w CRM danymi z GUS.

Typowy zakres integracji polega na dodaniu do kartoteki kontrahenta przycisku z akcją pobierania danych z systemu GUS.

Dane pobierane są z GUS poprzez interfejs API na podstawie numeru NIP umieszczonego w kartotece kontrahenta. Pobrane dane są zapisywane w poszczególnych polach w kartotece.

Możliwa jest zmiana zakresu, czy funkcjonalności integracji podczas wdrożenia tego rozwiązania.

Integracja Vtiger z systemem e-commerce np. Magento, Prestashop

presta magento vtiger

Integracja Vtiger z systemem e-commerce pozwala na automatyczne, cykliczne pobieranie kontrahentów i zamówień ze sklepu internetowego do CRM.

Możliwe do oprogramowania są także inne opcje integracji wynikające z indywidualnych potrzeb klienta.

Integracja Vtiger z systemem magazynowo-księgowym np. Optima, Subiekt, Raks

subiekt vtiger raks optima

Integracja Vtiger z systemem magazynowo-księgowym pozwala na automatyczną synchronizację i :

    •  podgląd w systemie Vtiger wystawionych w faktur
    •  raportowanie informacji dotyczących rozliczeń należności z tytułu wystawionych faktur
    •  aktualizowanie danych w kartotekach w Vtiger danymi z systemu magazynowo-księgowego

 

Możliwe do oprogramowania są także inne opcje integracji wynikające z indywidualnych potrzeb klienta.

Skontaktuj się z nami, aby niezobowiązująco porozmawiać o swoich potrzebach. Doradzimy i zaoferujemy najlepsze rozwiązanie.