OsTicket jest systemem służącym do obsługi zgłoszeń na licencji Open Source, co pozwala na korzystanie z niego bez jakichkolwiek ograniczeń oraz jego rozbudowę celem dostosowania pod indywidualne potrzeby.
System wykorzystywany może być do obsługi serwisowej np. sprzedanych maszyn, urządzeń, systemów jaką świadczyć mogą firmy produkcyjne, usługowe handlowe, czy informatyczne.
Tworzenie zgłoszenia w osTicket
Funkcjonalności osTicket
Konfigurowalne tematy pomocy
Zarządzanie tematami pomocy technicznej umożliwia dostosowanie systemu do własnych potrzeb.
Raporty, Wykresy
Zestawienia w formie graficznej i tabelarycznej pozwalające na prowadzenie analiz dotyczących otwartych jaki i zamkniętych zgłoszeń.
Portal klienta
Umożliwia klientom zakładanie nowych zgłoszeń oraz monitorowanie i uzupełnianie istniejących zgłoszeń.
SLA - umowy serwisowe
Definiowanie SLA i przypisywanie ich do zgłoszeń. Wyliczanie oczekiwanego terminu zamknięcia zgłoszenia na podstawie SLA.
Wykorzystanie poczty e-mail do obsługi zgłoszeń
Zgłoszenia mogą być tworzone automatycznie z e-maili. Korespondencja e-mail z klientem w kontekście zgłoszenia. Automatyczne powiadamianie klienta e-mailem o zmianie statusu, czy zamknięciu zgłoszenia.
Reguły i filtry zgłoszeń
Definiowanie reguł na podstawie których tworzone zgłoszenia są przypisywane do odpowiednich działów czy pracowników. Filtry zgłoszeń zapewniają utrzymanie porządku w systemie osTicket.
Oferujemy:
- Instalację i konfigurację systemu osTicket (przygotowanie serwera, instalacja, konfiguracja, dostosowanie)
- Szkolenie z obsługi systemu
- Wsparcie techniczne i rozbudowę systemu osTicket