EspoCRM jest systemem CRM na licencji Open Source. Jedną z głównych zalet EspoCRM jest jego elastyczność i możliwość dostosowania do indywidualnych potrzeb firmy. Można łatwo tworzyć niestandardowe pola, moduły i procesy biznesowe, co pozwala na optymalizację systemu pod kątem konkretnej branży lub modelu biznesowego.
EspoCRM oferuje szeroki zakres integracji z innymi narzędziami, co ułatwia połączenie systemu CRM z istniejącą infrastrukturą IT, taką jak poczta elektroniczna, narzędzia marketingowe czy systemy obsługi klienta.
EspoCRM to atrakcyjne rozwiązanie CRM dla firm, które cenią elastyczność i kontrolę nad własnymi danymi, a także dążą do ograniczenia kosztów licencyjnych.
Funkcjonalności EspoCRM
Automatyzacja sprzedaży
Potencjalni klienci (leady) z możliwością ich konwersji w kontrahenta, kontakty, kontrahenci, szanse sprzedaży, lejki sprzedaży.
Produkty, Oferty, Zamówienia, Faktury
Zarządzanie cyklem sprzedaży – tworzenie ofert i zamówień na podstawie asortymentu, generowanie faktur w formacie PDF. (rozszerzenie płatne)
Integracje
Integracje kontaktów i kalendarzy z Outlook (Office 365) i Google
(rozszerzenie płatne)
Kalendarz, Działania
Odnotowywanie w systemie spotkań, zadań, rozmów telefonicznych w kontekście prowadzonych spraw, szans sprzedaży, itp. Wysyłka zaproszeń na spotkania. Kalendarz współdzielony.
Poczta e-mail
Wbudowany klient pocztowy pozwalający na obsługę poczty bezpośrednio w CRM. Kampanie marketingowe – masowa wysyłka e-maili i obsługa informacji zwrotnych. Automatyczne archiwizowanie e-maili w CRM ze skonfigurowanych na koncie użytkownika skrzynek pocztowych.
Sprawy
Obsługa spraw jako zgłoszeń usterek/problemów. Automatyczne tworzenie spraw z e-mailu przychodzących.
Portal klienta
Możliwość zdefiniowania wielu portali. Portal umożliwia klientom dostęp do danych zgromadzonych w CRM zgodnie ze zdefiniowanym indywidualnie zakresem uprawnień.
Raporty, Wykresy
Zaawansowane zestawienia w formie graficznej i tabelarycznej pozwalające na prowadzenie analiz. Możliwość definiowania własnych raportów przy wykorzystaniu generatora raportów.
(rozszerzenie płatne)
Rozbudowa, konfuguracja
Tworzenie niestandardowych modułów, własnych pól i relacji. Edycja nazw pól, list rozwijanych, układu pól w widokach. Definiowanie zespołów i szczegółowych uprawnień.
Baza wiedzy, Dokumenty
Możliwość przechowywania dokumentów w CRM pod kontrahentami, sprawami, szansami, itp.
Tworzenie bazy wiedzy.
Procesy – Workflow
Definiowanie procesów w CRM automatyzujących i wspomagających działania pracowników.
(rozszerzenie płatne)
Komunikator
Wyświetlanie informacji o zmianach i aktualizacjach w śledzonych rekordach. Dodawanie własnych komentarzy.
Nasze dodatki do EspoCRM
Oferujemy:
- Instalację i konfigurację systemu EspoCRM (przygotowanie serwera, instalacja, konfiguracja, dostosowanie, import danych)
- Szkolenie użytkowników i administratorów
- Wsparcie powdrożeniowe i rozbudowę systemu EspoCRM
Z funkcjonalnościami i możliwościami systemu EspoCRM można zapoznać się na testowej wersji systemu dostępnej po adresem:
https://demo.eu.espocrm.com/
Integracja z GUS
Integracja z systemem GUS pozwala na pobieranie i aktualizowanie danych kontrahentów w CRM danymi z GUS.
Typowy zakres integracji polega na dodaniu do kartoteki kontrahenta przycisku z akcją pobierania danych z systemu GUS.
Dane pobierane są z GUS poprzez interfejs API na podstawie numeru NIP umieszczonego w kartotece kontrahenta. Pobrane dane są zapisywane w poszczególnych polach w kartotece.
Możliwa jest zmiana zakresu, czy funkcjonalności integracji podczas wdrożenia tego rozwiązania.
Rozwiązanie można przetestować logując się do testowej wersji EspoCRM dostępnej pod adresem https://espocrm.specinfo.pl